Kids First CODING & ROBOTICS komplekts

SKU
KS567012
€133,95

Piegādāsim: 1 - 2 d.d.

Iepazīstieties ar Semu. Šī mīļā, mazā zemesriekstu sviesta un želejas bulciņa patiesībā ir robots, kas māca programmēšanas principus un prasmes bērnudārza pēdējo vecuma grupu bērniem un jaunāko klašu skolēniem. Lai programmētu šo robotu, nav nepieciešama planšete, viedtālrunis vai dators; program...
PRASMES:
Uzmanības koncentrēšanaNeatlaidība
VECUMS:
No 4 gadiem
APDOVANOJIMAI:
Nėra
RAŽOTĀJS:
KOSMOS
Apraksts
Iepazīstieties ar Semu. Šī mīļā, mazā zemesriekstu sviesta un želejas bulciņa patiesībā ir robots, kas māca programmēšanas principus un prasmes bērnudārza pēdējo vecuma grupu bērniem un jaunāko klašu skolēniem. Lai programmētu šo robotu, nav nepieciešama planšete, viedtālrunis vai dators; programmas tiek izveidotas, vienkārši ievietojot pareizo fizisko kodu karšu secību. Kad robots pārvietojas caur kodu kartēm, OID optiskais lasītājs robota apakšpusē skenē kodu kartes pa vienai un uzsāk attiecīgo programmu. Tad novietojiet robotu uz pārvietošanās shēmas -«ģeogrāfiskās kartes»- un robots sāks pildīt programmu. Jūs varat ieprogrammēt robotu pārvietoties dažādos virzienos, aktivizēt papildu mehānismus, iedegt LED lampu, atskaņot dažādas skaņas un reaģēt uz dažādām funkciju kartēm. Iebūvēta izejas iekārta ļauj pievienot vienkāršajam robotam rokas vai citas kustīgas daļas, kas atbilst programmas norādījumiem. Izmantojot pilnu mācību un programmēšanas nodarbību klāstu, šis robotu komplekts māca arī fiziskās inženierijas un problēmu risināšanas prasmes. Visas 30 pamācības ir saskaņotas ar datorzinātņu mācību standartiem, ko izstrādājusi Datorzinātņu skolotāju asociācija (CSTA) un Starptautiskā tehnoloģiju biedrība (ISTE), kā arī Code.org kursa tīmekļa vietne. Nodarbības kļūst arvien sarežģītākas pakāpeniski, un tās arvien tiek skaidrotas ar ilustrēto mācību publikāciju, tāpēc šis komplekts ir piemērots maziem bērniem no 4 gadu vecuma, ja tos pieskata vecāki vai citi bērni, vecumā ap 8 gadiem. Nodarbības aptver sešas galvenās programmēšanas jomas: secības iestatījumus, ciklus, notikumus, nosacījumu teikumus, funkcijas un mainīgos. Papildus Semam ir vēl pieci stāsti, katrs no tiem ietver modelēšanas un programmēšanas izaicinājumus un ar tām saistītās nodarbības: pele pārvietojas caur labirintu, lai atrastu sieru; pingvīns klejo ap zooloģisko dārzu; futbolists aizvada bumbu līdz galam; ugunsdzēsēju mašīna nodzēš ugunsgrēku; konveijera robots veic uzdevumus rūpnīcā. Krāsaina ilustrēta instrukciju rokasgrāmata ir ceļvedis mazajiem un vada tos caur programmēšanas stundām un palīdz izveidot dažādus modeļus.

Vairāk informācijas
Svars 1.000000
Svītru kods 814743013490
Iepakojums 42.7 x 8.1 x 29.2 cm

Kā spēlēt

SPĒLĒTĀJU SKAITS:
1+
IEKŠĀ:
410 detaļas, eksperimentu kopums ar 30 programmēšanas stundām.
Klientu atsauksmes

Vērtējumi un atsauksmes

Esiet pirmais, kas sniedz atsauksmi par šo produktu

Mēs atradām citus produktus, kas jums varētu patikt!